ساعت یک و ربع صبحhttp://jace.seacrow.com/pics/misc/2004/11/2302.jpg تهی تر از هیچم بخدا... - عشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزرگترین دریغها در روز رستاخیز دریغ مردى است که مالى را جز از راه طاعت خدا به دست آورد ، پس مردى آن را به ارث برد و در طاعت خداى سبحان انفاق کرد . او بدان انفاق به بهشت رفت و نخستین بدان راه دوزخ سپرد . [نهج البلاغه]
عشق
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 994
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 0
........... درباره خودم ...........
عشق
MOHAMMAD

........... لوگوی خودم ...........
عشق
........ پیوندهای روزانه........
عشق [13]
[آرشیو(1)]


......... لوگوی دوستان من .........


............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • تهی تر از هیچم بخدا...

  • نویسنده : MOHAMMAD:: 87/3/19:: 8:40 عصر



    دلم رو بردی با یک بهونه اما یادت رفت اشکایی که بخاطرت ریختم کسی نبود تسلی خاطرم باشه



    تو اونو بردی و با بی رحمی یه گوشه ای پرت کردی اصلا نخواستی بدونی چی می کشم



    حالا شدم مثل یه قابی که خالی از عکسش شده



    دیگه دلی ندارم که کسی بیاد توش بشینه منم بهش دل ببندم بگم دوستت دارم



    انگار ی تو عمق یه چاه مونده منتظرم .........



    کسی بیاد اونو برام بیاره اما افسوس دیگه دلم سبز نمیشه



    دیگه گلاشو کسی نمیبینه و فقط افسوسم مونده براهش .....



    قسمت میدم برگرد لااقل دلمو بهم بده بزار بکارمش تو گلدون آرزوهام شاید کسی خریدارش بشه



    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ